tirsdag den 13. november 2012

Konkurrence: Vind The Lumineers' debutalbum

Kan du lide folkrock? Så har du nu chancen for at udvide din samling med et eksemplar af debutalbummet fra Denver-bandet The Lumineers, der netop er udkommet her i Europa efter udgivelsen i Nordamerika tidligere på året. Takket være de kære mennesker hos Universal Music har jeg fem eksemplarer af albummet at give ud.


The Lumineers' folkrock er godt nok amerikansk, men kan samtidig minde lidt om den skotsk-britiske lyd, man finder hos eksempelvis Mumford & Sons. Og i øvrigt lyder de også lidt som Seattles The Head And The Heart, synes jeg.

Du kan høre liveoptagelser fra HearYa Live Sessions af numrene 'Ho Hey' og 'Big Parade' herunder. Og har du god tid, kan du også med fordel tjekke de godt tyve minutters optræden på den altid gode radiostation KEXP (også herunder), hvor bandet spiller fire af sangene fra albummet og hyggesludrer lidt undervejs.

Og hvordan vinder du så albummet? Du har tre muligheder:

1) Send mig en mail med navnet på den kunstner/det band, du har lært at kende her på bloggen i løbet af året, som du synes allerbedst om. Altså min allerbedste anbefaling, som du ser og hører det.

2) Send mig en mail med titlerne på tre af sangene på min aktuelle playliste på Spotify.

3) Send mig en mail med navnet på den "boy", et af numrene på The Lumineers-albummet handler om (indgår i titlen).

Mailen skal sendes til rockvillemail@gmail.com og skal være modtaget senest på mandag den 19. november kl. 20, hvor jeg trækker fem vindere blandt alle rigtige svar (jeg ved det, det første spørgsmål kan man ikke svare forkert på - med mindre man ligefrem nævner noget, jeg rent faktisk ikke har blogget om!). Husk at skrive navn og adresse i mailen!





1 kommentar:

  1. hej,

    øv...jeg glemte at skrive inden tidsfristen. men jeg håber, at det er nogle glade personer, som har vundet en cd.

    tak henrik at du lavede det her.

    the exploding boy

    SvarSlet