torsdag den 25. oktober 2012

Vind signeret Jonas Breum-album

Det er i morgen, fredag, en af årets i min bog bedste danske kunstnere giver koncert på Ideal Bar. Nej, det er ikke Parken, men det er så meget mere dybsindigt og vedkommende. Jeg taler om Jonas Breum, der i foråret udgav det fremragende album 'Fremtiden Findes Hos Hende Jeg Forlod', som jeg dengang sendte nogle pæne ord i retning af. Det er stadig et skønt album, og her mod årets slutning fremstår det som et af de bedste dansksprogede albums, der har set dagens lys i 2012.


I anledning af fredagens koncert har Jonas Breum været så rar at stille tre signerede eksemplarer af CD'en til rådighed for Rockvilles læsere. Eller det vil sige tre kvikke og heldige vindere, der kan besvare følgende spørgsmål:

Hvilken zone handler det sjette nummer på 'Fremtiden Findes Hos Hende Jeg Forlod' om?

Send dit svar til rockvillemail@gmail.com og skriv "Jonas Breum" i emnefeltet. Husk naturligvis også at skrive dit navn og din adresse i mailen.

Jeg trækker lod blandt alle rigtige svar, jeg har modtaget senest på mandag den 29. oktober kl. 20.

I mellemtiden kan du varme op med videoen til 'For Altid' herunder, og naturligvis med koncerten på Ideal Bar fredag aften kl. 21 - køb din billet her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar